Типи дорожніх шлагбаумів та їх призначення

Шлагбаум — зручний у використанні та практичний варіант дорожніх огорож. Незамінна річ при необхідності контролю за великим потоком транспортних засобів. За їх допомогою блокують в’їзд на закриті території промислових об’єктів. Вони виконують функцію блокування проїзду, наприклад, перекриття залізничного перекриття.

Перші дорожні шлагбауми з’явились ще в 1660 році на пропускних пунктах. Власне, з того часу призначення не змінилось, хіба що розширились функціональні можливості. Зміни стосуються зміцнення конструкції, дизайну та автоматизації.


shlagbaumy avtomatychni shlagbaumy

raschyot ceny

Vorota24 Facebook Vorota24 Youtube


Особливості дорожніх блокаторів

Сьогодні існує 2 великі групи шлагбаумів — автоматичні та ручні. Моделі з ручним управлінням наразі відходять в минуле, оскільки їх використання нераціональне.

 

Переваги моделей з автоматикою:

  1. Оптимізація системи закриття / відкриття.
  2. Блокатор може інтенсивно працювати, витримуючи навантаження.
  3. Автоматичний привод приховано в середині тумби. Тому елементи захищено від механічних пошкоджень.
  4. Сучасні шлагбауми витримують складні погодні умови.
  5. Є можливість налаштування напрямку стріли.

 

В будь-якій автоматичній моделі передбачено можливість переводу в ручний режим управління. Це може стати в нагоді в разі аварійного вимкнення електроенергії.


Управління може виконуватись кількома способами:

  • набором коду на блоці керування;
  • проведенням карткою-пропуском по зчитувальному пристрою;
  • дистанційним пультом управління;
  • оператор керує системою зі стаціонарного пульта.


Стріла може бути підйомного чи поворотного типу. Обирати слід залежно від особливостей місцевості. Моделі першого типу встановлюють якщо немає перешкод та обмежень по висоті. Вони зручні, оскільки при підйомі не заважають проїзду транспортних засобів.


Параметри моделей електромеханічного типу

avtomatychni dorozhni shlagbaumy

Електромеханічні шлагбауми широко використовується. Принцип роботи системи оснований на електричному двигуні, чиє зусилля приводить в дію стрілу. Вони досить надійні, а інтенсивності роботи достатньо для виконання більшості завдань.


До переваг відносять:

  • доступність;
  • надійність;
  • легкість виконання ремонтних робіт;
  • швидкість руху.


Характеристики електромеханічних моделей

Параметри

Показники

Безшумність

Тихий хід

Довжина стріли (min / max)

2 / 8 м

Матеріал

Алюміній;

Пластик;

Сталь

Тип стріли

З прямокутним січенням;

З круглим січенням

Мінімальна температура

-30 ˚C

Максимальна температура

+50 ˚C

Розблокування

Доступно

 

Шлагбауми цього типу можуть працювати в інтенсивному ритмі. Є можливість обрати правостороннє чи лівостороннє кріплення стріли. При виникненні перешкоди вона м’яко зупиняється. Найчастіше встановлюють на приватних паркінгах та об’єктах з великим транспортним навантаженням.


Особливості гідравлічних шлагбаумів

Робота цього дорожнього блокатора основана на гідравлічному приводі та механізмі балансування. Зусилля приводу змушує стрілу рухатись. Щоб система працювала в умовах низьких температур треба використовувати гідравлічні рідини, котрі не замерзають.


ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ

ОТРИМАТИ КОНСУЛЬТАЦІЮ


Зауважимо, що строк експлуатації більше ніж електромеханічних. Це пояснюється наявністю меншої кількості механічних деталей, що піддаються тертю.


Характеристики гідравлічних моделей

Параметри

Показники

Безшумність

Абсолютно тиха робота

Довжина стріли (min / max)

2 / 12 м

Тип стріли

З прямокутним січенням;

З круглим січенням (ефективно при високій вітровій активності)

Температурний режим

Витримує низькі температури при використанні морозостійких гідравлічних рідин

Система розблокування

В наявності


Пристрої працюють за будь-яких погодних умов (дощ, сніг, мороз, спека). При аварійному відключенні електроенергії можна перейти на ручний спосіб управління.

 

Приклад встановленого бар’єру

dorozhni shlagbaumy u rivnomu

На промисловому об’єкті в м. Херсон встановлено автоматичний шлагбаум. Дорожній бар’єр забезпечує регулювання потоку автомобілів на приватній території.


  1. Модель — An-Motors ASB 6000.
  2. Довжина стріли — 5 м.
  3. Колір — білий + червоний.


Вартість автоматичних шлагбаумів

На вартість впливає обрана довжина стріли, потужність, тип приводу та інші технічні показники. Дещо відрізняється ціна в залежності від бренду. Проте не варто відштовхуватися лише від цього критерію. Перед тим як зробити вибір, ознайомтесь з допустимою інтенсивністю роботи, тому що це питання безпеки.

Порівняємо вартість бренду Came (Італія) та Doorhan (Чехія).

 

Came

Doorhan

Came G3750 (4 м) — 833 €

Doorhan Barrier-4000 (4 м) — 538 €

Came G6500 (6 м) — 1305 €

Doorhan Barrier-6000 (6 м) — 580 €

 

Про ще один популярний тип дорожніх бар’єрів читайте у статті.

 

Рубрика «ПИТАННЯ-ВІДПОВІДЬ»

 

1. Чи потрібні фотоелементи для коректної роботи шлагбауму?skidka na vorota

Ця опція забезпечує додаткову міру безпеки. Коли стріла знаходиться у вертикальному положенні, а в середині проєму авто, вона не опуститься. Навіть при помилковому натисканні кнопки керування.


2. Навіщо потрібна сигнальна лампа?

Вона попереджає про те, що стріла в русі. Це вбереже від випадкового пошкодження автомобіля (актуально для нічного часу).


3. Яка інтенсивність роботи бар’єру оптимальна?

При високій інтенсивності руху транспорту (наприклад, парковка) — 100%.

 

Як замовити шлагбаум на «ВОРОТА 24» в Рівному

ofis vorota24Компанія vorota24.com.ua пропонує широкий вибір шлагбаумів. Тут знайдете модель для будь-яких потреб. Рекомендуємо звернути увагу на вироби італійських компаній, що добре зарекомендували себе на ринку: Faac, Nice, Came. Для консультації телефонуйте: +38 (067) 693-70-77.

Щоб подивитись зразки продукції завітайте до офісу «ВОРОТА 24» у м. Рівне. Знаходимось за адресою — вул. Грушевського, буд. 2а. Уважні менеджери допоможуть зробити вибір.

Виготовлення займає близько 7 робочих днів. Остаточний розрахунок менеджер виконає за 5 хвилин. Доставляємо по всій країні. Монтажна бригада встановлює шлагбаум за 1 день.


salony vorot

Нет комментариев
Добавить комментарий